CENTRUM POMOCY

TWOJE ZAMÓWIENIE

Potwierdzenie Twojego zamówienia zostaje wysłane od razu na Twój adres email. Znajdziesz w nim wszelkie informacje dotyczące Twojej zamówienia. W razie problemów ze znalezieniem, poszukaj w folderze SPAM.

Numer Twojego zamówienia znajduje się w mailu z potwierdzeniem. W razie problemów ze znalezieniem potwierdzenia, poszukaj w folderze SPAM.

Jeżeli masz dodatkowe pytanie lub problem, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem email: sklep@diabolique.com.pl lub poprzez formularz kontaktowy, który znajdziesz na naszej stronie.

płatności

Akceptujemy płatności: 

- Szybką płatnością mobilną BLIK,

- Bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,

- Błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,

- Przelewem tradycyjnym na rachunek:
 79 1140 2004 0000 3602 8043 2049 (w tym przypadku prosimy o podanie w tytule NUMERU ZAMÓWIENIA) 

Płatności poprzez PayU lub BLIK: potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na Twój adres email. 

W przypadku płatności kartą -
potwierdzenie płatności jest potwierdzeniem zamówienia. 

Prosimy o wpłatę na nasze konto, kwoty końcowej Twojego zamówienia. Zrealizujemy je, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność.
W tytule przelewu podaj swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres email oraz numer zamówienia. 

Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: Salem Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośćią
Numer rachunku: 79 1140 2004 0000 3602 8043 2049

Niestety, aktualnie nie ma możliwości na płatność przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z naszą obsługą!

modyfikacja/zmiany zamówień

Możemy anulować zamówienie tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe,
emailem na adres sklep@diabolique.com.pl

Zmienić Twoje zamówienie możemy tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe, emailem na adres sklep@diabolique.com.pl

Zmienia adresu dostawy możliwa jest tylko  w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany adresu zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe, emailem na adres sklep@diabolique.com.pl

Wysyłka i dostawa

Wysyłka do każdego standardowego zamówienia na terenie Polski jest DARMOWA.
W przypadku, gdy chcesz aby Twoje zamówienie zostało dostarczone za granicę, prosimy o skontaktowanie się z nami.

Jest możliwość wysyłki do innego kraju. Skontaktuj się z nami, w celu ustalenia szczegółów. 

Swoje zamówienie możesz śledzić poprzez stronę: https://parcelsapp.com/en/.
Numer do śledzenia paczki dostaniesz zaraz po wysłaniu przesyłki. 

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zazwyczaj około 10-12 dni roboczych od wysłania zamówienia. Zdarza się, że z winy przewoźnika dostawa może się wydłużyć. Maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.

Wysyłka zamówienia zajmuje od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki, wyślemy potwierdzenie wraz z numerem śledzenia na Twojego emaila.

Statusy aktualizowane są zazwyczaj z kilkudniowym opóźnieniem. Dlatego prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki nie zmienia się od jakiegoś czasu. 
Prosimy o niezwłoczny kontakt w przypadku, gdy Twoja przesyłka nie doszła w ciągu regulaminowych 60 dni.

Zamówienia zostają wysyłane przez naszego partnera z magazynów w kraju trzecim.

Aby nie tracić czasu na kompletowanie zamówień, towar zostaje wysyłany na bieżąco, kiedy jest na stanie u naszych dostawców. Robimy to, aby przyśpieszyć czas dostawy
i dlatego Twoje zamówienie może przyjść w oddzielnych paczkach oraz w innym terminie.

REKLAMACJE I ZWROTY

Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt posiada jakieś wady - prosimy o informację wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wadliwość produktu na adres email: sklep@diabolique.com.pl. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego produktu.

W sytuacji, gdy produkt nie spełnił Twoich oczekiwań masz 14 dni na zwrócenie towaru od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.

masz inne pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać tak szybko jak to możliwe.

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi serwisu Google.