CENTRUM POMOCY

TWOJE ZAMÓWIENIE

Po znalezieniu produktu, który spełnił Twoje oczekiwania, wybierz odpowiedni wariant, rozmiar i wciśnij przycisk "DODAJ DO KOSZYKA". Następnie dodaj inne produkty lub od razu przejdź dalej klikając "PŁATNOŚĆ". Następnie uzupełnij dane kontaktowe oraz opłać zamówienie.

Potwierdzenie Twojego zamówienia zostaje wysłane od razu na Twój adres email. Znajdziesz w nim wszelkie informacje dotyczące Twojej zamówienia. W razie problemów ze znalezieniem, poszukaj w folderze SPAM.

Realizacją Twojego zamówienia zajmiemy się od razu, po zaksięgowaniu wpłaty. 

Numer Twojego zamówienia znajduje się w mailu z potwierdzeniem. W razie problemów ze znalezieniem potwierdzenia, poszukaj w folderze SPAM.

Jeżeli masz dodatkowe pytanie lub problem, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem email: sklep@diabolique.com.pl lub poprzez formularz kontaktowy, który znajdziesz na naszej stronie.

PŁATNOŚĆI

Akceptujemy płatności: 
- Szybką płatnością mobilną BLIK,
- Bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- Błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,
- Przelewem tradycyjnym na rachunek:
 79 1140 2004 0000 3602 8043 2049 (w tym przypadku prosimy o podanie w tytule NUMERU ZAMÓWIENIA) 

Płatności poprzez PayU lub BLIK: potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na Twój adres email. 
W przypadku płatności kartą - potwierdzenie płatności jest potwierdzeniem zamówienia. 

Prosimy o wpłatę na nasze konto, kwoty końcowej Twojego zamówienia. Zrealizujemy je, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność. W tytule przelewu podaj swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres email oraz numer zamówienia. 

Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: Diabolique
Numer rachunku: 79 1140 2004 0000 3602 8043 2049

Niestety, aktualnie nie ma możliwości na płatność przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z naszą obsługą!

MODYFIKACJA/ZMIANY ZAMÓWIEŃ

Możemy anulować zamówienie tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe,
emailem na adres sklep@diabolique.com.pl

Zmienić Twoje zamówienie możemy tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe, emailem na adres sklep@diabolique.com.pl

Zmienia adresu dostawy możliwa jest tylko  w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany adresu zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe, emailem na adres sklep@diabolique.com.pl

WYSYŁKA I DOSTAWA

Wysyłka do każdego standardowego zamówienia na terenie Polski jest DARMOWA. W przypadku, gdy chcesz aby Twoje zamówienie zostało dostarczone za granicę, prosimy o skontaktowanie się z nami.

Jest możliwość wysyłki do innego kraju. Skontaktuj się z nami, w celu ustalenia szczegółów. 

Każda przesyłka dostarczana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera Pocztex lub lokalnego operatora w przypadku zagranicznych przesyłek.

Swoje zamówienie możesz śledzić poprzez stronę: https://parcelsapp.com/en/.
Numer do śledzenia paczki dostaniesz zaraz po wysłaniu przesyłki. 

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zazwyczaj około 10-12 dni roboczych od wysłania zamówienia. Zdarza się, że z winy przewoźnika dostawa może się wydłużyć. Maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.

Wysyłka zamówienia zajmuje od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki, wyślemy potwierdzenie wraz z numerem śledzenia na Twojego emaila.

Statusy aktualizowane są zazwyczaj z kilkudniowym opóźnieniem. Dlatego prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki nie zmienia się od jakiegoś czasu. 
Prosimy o niezwłoczny kontakt w przypadku, gdy Twoja przesyłka nie doszła w ciągu regulaminowych 60 dni.

Zamówienia zostają wysyłane przez naszego partnera z magazynów w kraju trzecim.

Aby nie tracić czasu na kompletowanie zamówień, towar zostaje wysyłany na bieżąco, kiedy jest na stanie u naszych dostawców. Robimy to, aby przyśpieszyć czas dostawy
i dlatego Twoje zamówienie może przyjść w oddzielnych paczkach oraz w innym terminie.

REKLAMACJE I ZWROTY

Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt posiada jakieś wady - prosimy o informację wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wadliwość produktu na adres email: sklep@diabolique.com.pl. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego produktu.

W sytuacji, gdy produkt nie spełnił Twoich oczekiwań masz 14 dni na zwrócenie towaru od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.