twoje zamówienie
Potwierdzenie Twojego zamówienia zostaje wysłane od razu na Twój adres email. Znajdziesz w nim wszelkie informacje dotyczące Twojej zamówienia. W razie problemów ze znalezieniem, poszukaj w folderze SPAM.
Numer Twojego zamówienia znajduje się w mailu z potwierdzeniem. W razie problemów ze znalezieniem potwierdzenia, poszukaj w folderze SPAM.
Jeżeli masz dodatkowe pytanie lub problem, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem email: sklep@diabolique.com.pl lub poprzez formularz kontaktowy, który znajdziesz na naszej stronie.
płatności
Akceptujemy płatności:
- Szybką płatnością mobilną BLIK,
- Bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- Błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,
- Przelewem tradycyjnym na rachunek:
79 1140 2004 0000 3602 8043 2049 (w tym przypadku prosimy o podanie w tytule NUMERU ZAMÓWIENIA)
Płatności poprzez PayU lub BLIK: potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na Twój adres email.
W przypadku płatności kartą - potwierdzenie płatności jest potwierdzeniem zamówienia.
Prosimy o wpłatę na nasze konto, kwoty końcowej Twojego zamówienia. Zrealizujemy je, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność.
W tytule przelewu podaj swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres email oraz numer zamówienia.
Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: Salem Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośćią
Numer rachunku: 79 1140 2004 0000 3602 8043 2049
Niestety, aktualnie nie ma możliwości na płatność przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z naszą obsługą!
modyfikacja/zmiany zamówień
Możemy anulować zamówienie tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe,
emailem na adres sklep@diabolique.com.pl
Zmienić Twoje zamówienie możemy tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe, emailem na adres sklep@diabolique.com.pl
Zmienia adresu dostawy możliwa jest tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany adresu zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe, emailem na adres sklep@diabolique.com.pl
wysyłka i dostawa
Wysyłka do każdego standardowego zamówienia na terenie Polski jest DARMOWA.
W przypadku, gdy chcesz aby Twoje zamówienie zostało dostarczone za granicę, prosimy o skontaktowanie się z nami.
Jest możliwość wysyłki do innego kraju. Skontaktuj się z nami, w celu ustalenia szczegółów.
Swoje zamówienie możesz śledzić poprzez stronę: https://parcelsapp.com/en/.
Numer do śledzenia paczki dostaniesz zaraz po wysłaniu przesyłki.
Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zazwyczaj około 10-12 dni roboczych od wysłania zamówienia. Zdarza się, że z winy przewoźnika dostawa może się wydłużyć. Maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.
Wysyłka zamówienia zajmuje od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki, wyślemy potwierdzenie wraz z numerem śledzenia na Twojego emaila.
Statusy aktualizowane są zazwyczaj z kilkudniowym opóźnieniem. Dlatego prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki nie zmienia się od jakiegoś czasu.
Prosimy o niezwłoczny kontakt w przypadku, gdy Twoja przesyłka nie doszła w ciągu regulaminowych 60 dni.
Zamówienia zostają wysyłane przez naszego partnera z magazynów w kraju trzecim.
Aby nie tracić czasu na kompletowanie zamówień, towar zostaje wysyłany na bieżąco, kiedy jest na stanie u naszych dostawców. Robimy to, aby przyśpieszyć czas dostawy
i dlatego Twoje zamówienie może przyjść w oddzielnych paczkach oraz w innym terminie.
REKLAMACJE I ZWROTY
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt posiada jakieś wady - prosimy o informację wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wadliwość produktu na adres email: sklep@diabolique.com.pl. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego produktu.
W sytuacji, gdy produkt nie spełnił Twoich oczekiwań masz 14 dni na zwrócenie towaru od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.
masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!
Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać tak szybko jak to możliwe.